3/19/2012

mazuniyet çok uzak haa

Ya gençler ne kadar fuzuli ödevler projeler veriyosunuz ama bize!!!! Şurda kaç yaşına gelmiş insanım hala beni inkılapla uğraştırıyosunuz ama!!! üstelik bölümümle dünya alakasız olmasına rağmen.Hayatımın yazısını düzenledim burda 36 sayfa osmanlının borcu harcı bayındırıyla ilgili:) hiç haketmedim ömrümden giden anlardı.Asıl onların çıktısına verilcek paraya acıyorum kağıt israfı bi ödev açıp okumayı bırak acaba yüzüne bakarmı belirsiz ben olsam bakmam hayat boyu ztn öyle şeyler okumuşsam bi 36 sayfaya daha yer yok hakaret değil ama valla neden okuyosunuz böyle bölümleri hiç anlamam.Bide bütün bunlar yetmezmiş gibi hiiiç hazetmediğim bi konuda dergi tasaramam gerek. Adı bile tiksinç ki ben buldm adını ama başka isim çıkmazdı. Ama daha güzel konular versene be adam.TİKSİNİYÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜMMMMMMMM!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder