3/02/2012

sen çok böyle bi adamsın

Yine mart 1i gördüğüm an gribim baş gösterdi. Burun akıntılarıyla başlayan belirtiler öksürük halsizlik kusma baş dönmesine kadar geldi. Her gün bi level atladı bu hastalık. Biliyorum kaçıcak yerim yok hiç bişeyde gösteremediğim düzenliliği rutinliği böyle saçma şeylerde gösteren bi bünyem var. Neyse hastalıktı kardı derken bu hafta hiç okula gidememiş insanlarız .Bugün artık pazartesi gününe Gaziantep e yetişmesi gerek bi yarışma için afiş yapıp kargoya verme zorunluluğu doğdu bizde ve "şehre" indik. Pttdeki o çocuğu çok sevdim, çok güvendim ben ona. Adam düzgün bi şekilde biz buna güvence veremeyiz özel kargolara verin dedi, maddi kaygı içinde olmadı. Bizde yurtiçi kargoya gittik. Allam ya siz ne işe yarıyosunuz acaba diyesim geldi. Ben bunun kırılmıcağına katlanmıcağına garanti veremem dedi ya bize. E siz evrak falan yollarken nasıl yolluyosunuz ki ozaman. Ben bunu verseydim Gaziantep e gden bi otobüs firmasına temiz temiz en altta gitseydi madem. Sonunda mecburiyetten yollamak zorunda kaldık. Paşa paşada paramızla rezil olduk. Bari düzgünce gitse başına bişey gelmeden.Mehhh çok fuzuli bi adamsın böyle işlerle uğraştırıyosun bizi. Her seferinde yeni bi gereksiz istek mieehhh!!!

4 yorum:

  1. yurtiçi kargo şu evrende bulunan en boktan ve s*kindirik özel kargo. arasla falan yollasaydınız keşke O_o

    YanıtlaSil
  2. çok hastaydık pttdeki adamda arka sokakta var kargo diyince gittik direk

    YanıtlaSil
  3. TERBİYESİZ SENİ SEN HOCAN HAKKINDA NASIL KONUŞURSUN ÖYLE ADAM FALAN DİYE

    YanıtlaSil
  4. sısla gerektiği yerde sevgilerimide iletirim ama KONUŞURUM LA SIS

    YanıtlaSil