4/21/2012

olaydım iyiydi

1-Yemek olsan hangi yemek olurdun?
Burda ikilemde üçlemde falan kaldım baya et içeren bişi olmalıydı ve kalorisi alıp gitmeliydi ehehe lazanya diyorum oyüzden sıcak yada soğuk farketmeksizin donmuşunu bile severek yemişliğim var.Aslında görsel olayına çok girmicem ama bunu göründe canınız çeksin diye koydum.

2-Müzik aleti olsaydın ne olurdun?
Bu konuda özellikle şu olmalıyım aaa diyebilceğim bişey yok. Çalmak istediğim eve almak istediğim okadar şey var ki seçemem zaten.Ama kulak ve beyin tahribatından aynı özeliği taşıdığım için jdhajkdhsjkdhasj (tuğçesesin) armonika diyorum.

3-Araba olsaydın ne olurdun?
Tabikide LADA NİVA.Başka arabaları gözüm görmez haa param olsa ama param olana kadarda son lada niva doğada çözünebilir .

4-Aylardan hangisi olurdun?
Bilemedim ama kış bi mevsimde olduğu için ve kar hevesimden ocak yada şubat olurdum kesin.Bide insanlar çok ayak altında dolanmazlar hem.

5-Ayakkabı olsan hangi ayakkabı olurdun?
Buna da böle eski püskü bot koyasım geldi ama sonra kendi hayvanlığımı ve rahatlığımı düşününce tuvalet terliği demek istedim.Bende de bi sürü var ha bayılıyüm.

6-Kıyafet olsan ne olurdun?
Kıyafet için 2 tercihim var aslında buda zor karar ya nese. İlk olarak sabahlık olurdum.Uyanırsın üstüne geçirirsin kapındaki gazeteyi almaya çıkarsın hayallerimde giydiğim türden.Diğer tercihimde asla yün şeyler giyemediğim için yüüüüüüüüüüüünn bi atkı tercihen Kyuhyun falan takabilr hdsdgdhgadgjh. Dahmıyün beni.

7-Renk olsan ne olurdun?
Renk konusunda özelikle şu olurum diyemem ya.Ama emimin ki hamile renkleri olurum.Yani mesela çoook açık bi mavi böyle hafifte griye kaçmış gibisinden.Herhangi bi rengin çok açığı ve griye kaçmışı olabilirm. Dahada açık tarif edilemezdi bence bu

8-Hayvan olsan ne olurdun?
Koala olum bundan iyisi olamazdım dgshdghasgdgasdghj şurdan kalkıp işemeye bile gitmem ha.

9-Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
Şuan kitap yok ya okumalık. En sonda ne okudum çok belirsiz ama şuan daha taze öğütler market broşürü okuyodum oda zaten 16 sayfa.Evet böyle pislik bi huyum var.Böyle şeyleri okumaya bayılıyüm.

Kendimce soru ekliyorum ha! O da hala kalbimde yara olan bi olay.
Telefon olsan ne olurdun :)
LG lolipop :) Ya benimsin ya kara toprağın olm!!!

İşte böylede mal bi insanım bay.

5 yorum:

  1. 4. soruda kış bi mevsimde olduğu için derken ne demek istedin çok merak ediyom :)

    diasdölağpsdokaspdoaksdpoaskdapsok aptal nası sıçtım dahmüyün beni ğdoaksdpaoskdapsodkaspdoaksddpğasldsao dolamüyün boynuna.

    Renk konusundaki tercihlerine tiksintimin üstünden bi kez daha geçiyorum.

    Hayvan olsn tembel hayvan olurdun lan ne koalası, ne bilyon işemeye üşendiğini. Bence karıştırdın sen öyle gerzek bi insansın. Ayrıca da burnun yüzünden karınca yiyen olurdun.

    Lg lolipopa ya benimsin ya karatoprağın derken? Bence cevap çoktan belli odoaksğpoaskdpasodkaspodkaspodkasğdpoaksdpoaskd
    ÇOK ACI SÖYLEYEN Bİ DOSTUM. ÖPTM.

    YanıtlaSil
  2. çok yükleniyün la bana ayrılalım artık bence hsdjkshjkhjkhjk aklıma gelmedi lan tembel hayvan.Baya bildğin gogıla hayvan yazdım ne olurum acaba diye http://haber.isteturkiye.net/wp-content/uploads/2011/10/ilginc-Hayvanlar.jpg böle bişiyle falan karşılaştım aslında çok zor şartlar bunlar biliyün.Bana ısrarla çok anlamlı geliyo lan hala kış bi mevsimde olduğu için lafı hghjsdgfhsgdh.
    renk konusundada zayıf olaydım gezecektim fahrenaytla ama işte memeyi örtcem diye...

    YanıtlaSil
  3. lkğdpoaksdğpadkğadksodkad salak :D allah işallaah yareppimm işallaahta belasını da o hayvanın belasını işalllaah yreppim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!111 Yine köpek kız vakası.

    olm ben ilk anlamadım bile şimdi tekrar bakınca bi kalıba oturtabildim en azında kış bi mevsimde yazmanı :D Yani ocak şubat ayları kış mevsiminde olduğu için demek istedin de mi? Senin böyle özürlü bi Türkçen var işte, benim telaffuzlarıma takılana kadar az benden çaldığın kitapları oku.

    YanıtlaSil
  4. dghjskadjsadkashdjkhasjkdhjksa mal. En azından oraya bütün bi metin yerine sadece recep yazmadım buna da şükret. Evet onu kastettmm kış bi mevsim derken. Senden çaldığım kitaplar hayal ürünü olmasaydı keşke, şimdi burda öğütler broşürü okumazdım.Gasdhshdggashgd senin herşeyin hayal ürünü ha ben dahil. Burdada kendi açtığın blogda kendi kendine yorumlaşıyosun aslında.

    YanıtlaSil
  5. İyi bi recep dedik artık eskisi kadar sağırlık mı yapıyom sanki :''''''') pdakdkasmdpasdjaspdoaskdposkdapsodkapsodk olm en kötüsü yazı dersine hala devam ediyorum diğer benliğimle o zaman :D

    YanıtlaSil