5/11/2012

işte öyle

Selam gençler. Öff sanki bana ulusa sesleniş.Neyse, son zamanlarda bunalım tavan haa böyle ne dersleri ne okulu kafam kaldırmıyo derken daha gereksiz hatta korkutucu paranoyakça şeylerde yaşıyorum.Gelecekle ilgili bütün heveslerimi asla gerçekleştiremiceğimi bile düşünmeye başladım.Hani böyle hastalıktı ölümdü kötü haberdi varsa şimdi gelsin kabullenirim sorgulamam.En azından bilgisayarı yaptırabildim ve anime sektörüne geri döndüm, öyle takılıyım dedim.Bleach vardı bayadır üzerimde yük.Ona el attım işte 2 hafta içinde bitirmeyi planlıyorum.Onun dışında da nisanda gelen bütün yeni animelere bi bakıcam, ne olmuş ne bitmiş diye.Yaa resmen 1 aydır hiç bişey izleyememişim yazık ha bu çocuğa.Bide tamirden sonra ilk işim 49days'e devam etmek oldu.Resmen mükemmel ha.Kore camiasında hiçbir açık kapı bırakılmamış tek dizi.Herşeyin makul bi açıklaması yapılmış herkes bi yere yerleştirilmiş oturtulmuş.Ama buna ramen final için bakarsak hiç kimse istediğini alamadı.Olsun zaten bu tiplerede ağlamak çok gidiyo ha.Yeni favorilerimden biride Han Kang rolünde Jo Hyun Jae.3saniyelik bi ağlama sahnesi bile yetti adamın.

2 yorum:

  1. Canansın arık gözümde fazla bunalım yapıp aşk acısı çekme şimdi romantik seni ::D:dldkgdfjklghklrtnhrtyklhyhjnytjktukuo8

    YanıtlaSil
  2. hdjkhsjfhsdjhfkhsdkfhksdhfhsdkhhdjkfh amaaaaaaa ben okulu bırakıyorum ciddi canan olmak artık korkum!

    YanıtlaSil