5/24/2012

kanpeki desu.

Şuan ki huzurumu lütfen hiçbirşey bozmasın.Ebeveynsiz bi gece geçiricem ve şimdiden kendi alanımı oluşturdum. Önce güzel bi müzikle güzel bi yemek yaptım, karışan eden olmadı ki en önemli nokta bu kısım.Böyle domatesleri yavaş yavaş doğradım falan nasılsa yemek sadece bana yetişicek.Sonra bir güzel salona oturup tv karşısında yedim yemeğimi, yerlere döktüm hep yine müdahale olmadan... Birazdan çay alıp dizi izlicem. Normalde çayı asla içmem ama öyle bi keyifliyim ki şuan, her şeyi beğenebilir her şeyi kabullenebilirim.Hoşgörüm tavan ve bunlar sadece bi gece özgürüm diye. Bu gece şişeden sular içilecek, tabaklar ortalıkta bırakılacak, sabaha kadar anime yada dizi izlenecek, hiçbir müdahale olmadan.

2 yorum:

  1. senin şu evde kimse olmadan yaşadığın hayat benim normal hayatım biliyo musun? ebeveynlerim evden gidip beni tek bıraktıklarında ne yapacağımı şaşırıyorum lan. değerini bil şu gecenin ben bilemiyorum fff. parti versem yine de bişeyler eksik kalır hissediyorum fff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte böyle yılda bir gelince değerli oluyo :D:D:D

      Sil