5/23/2012

Tabi derste tetris oynarım!

   Akşamı bekleyemedim sinirim stresim yeterince kabardı. Yarın mitolojiden sınavımız var. Buraya kadar sorun yok normalde mitolojiyi falan severim, aslında severdim.Sana kadar!!!!!! Sen ne anlatıyosun ama kendin farkındamısın!!! Bana burda kaç aydır hayatınla karman çorman ederek tam anlamıyla hikaye anlatıyosun, zaten çoğu şeyi hatırlayamıyorum bu araya sokuşturduğun geçen şunu yaptım tarzı şeyler yüzünden. SONRA BANA GELİP DE BEN SINAVDA HİKAYE İSTEMİYORUM NE ANLATTIYSAM ONU İSTİYORUM DİYEMEZSİN!!!!!!!!!!
   Ayrıca göz kontağı olayını abartmasaydın belki anlattıklarına da odaklanabilrdim ama ayrılamadın yüzümden.Herşeyi geçtim dersten geçmek için çalışıyım dedim ama amaaa o sonunda soru işareti olmayan sorularınla bana geleceksen olay çıkar! Helede koskoca bi kitaptan çıkarım isteyeceksen...
   Senn bu isteklerinle napıcaz bilmiyorum.2. vizeye de böle tuhaf isteklerin yüzünden katılmadım :) Senin gibi ne anlattığından haberi olmayan birinin kitabının özeti :) Oda yetmedi utanmadan 500 sayfa kitabın çıkarımını istiyosun!!!! hemde finaleeeee :) Tamam bi Harry Potter olsa bi okunabilir  bişi olsa ertesi güne getiririm çıkarımı,ama böyle destanlı şeyleri istersen alırsın sınavda güzel güzel cevaplarını... 
   Her ne kadar çalışma olayına girdiysekte ciddiyetimiz kaçmış yapcak bişey yok. Muhtemelen birazdan dizi, anime izlemeye falan döneriz.Bilmiyorum bu azim bizi ne kadar götürür.
   Ha bide en güzeli de hocanın bize 500 sayfa kitaptan sorumlusunuz dedikten 2 hafta sonra, biri çıktı derste bu kitap finale bitmez dedi.Hocada tabi ki bitmez ama olayın özü önsözde zaten var dedi ve orda gözümde Dolores Umbridge olma yolunda ilk adımını attı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder