7/01/2012

güneşten korunıyım serpil olmıyım dedim sevim oldum

Ben tatile gitmiştim lan unuttum.O kadar gereksiz etkinliksiz tuaf bi tatildi ki yazmaya değmedi lan bence. Zaten tek yaptığım hayvan gibi yüzmek oldu baya komşularla tatile gttim lan.Yanıma adam olsun diye komşunun kızını aldım zaten onun tek yaptığı şey güneşlenmek oldu. Suya girdi ıslandı ben yoruldum dedi güneşlenmeye gitti hergün.
Başka ne vardı ha bide bi kasa çilek yedim lan çilekle yapılabilcek herşeyi yaptım bitsin artık lanet diye.
Sonra bi köpek vardı sokak köpeği işte iyiki bi simit verdik lan sonra hiç ayrılmadı dibimden onla takıldık baya sahilde köpekle oynayan insandım ele güne karşı halbuki aynı kaldırımdan yürümeye tırsarım herhangi bi hayvanla kedi köpek farketmez. Zamanında hamster yavruları var evde diye uyuyamamıştım mesela.
     
      Konudan saptım ama neyse denizden bahsediyim iyi güzeldi 400m falan açılmıştk ama yine dibi gözüken cinstendi ama akşama doğru baya çöp doluyodu lan turşu bile buldm yüzüme çarpmıştı insanın yüzesi kaçıyo.
      Bide anamura gittik ama bn orayı tatil beldesi sanıyodum hiç öyle değilmişki aslında baya yerli halk takılıyomuş emekli olup domates yetiştirmeye yerleşen yaşlılar vardı btn gün yürüyüş yapan cinsten.İşte öyle biyerdi hayatımın sebzesini yedim kaçamak tantuniler dışında.
     
      Bide gece etkinliğimiz iskelede dondurma falan yemek vardı ama dikizlenmekten çok uzun sürmedi bu etkinlik. Baya güvenpark gençlerini iskelete montajlamışlar yani öyle bi durum.
     
      Heee tabi anamura gidip muzda yememiş değilim yine abartıp 1 kasa aldık ama neyseki kabız olan çıkmadı işte sebzeye verince metabolizma aldı gitti. İşte böylede uzun zamandır yazmadım bari bunu yazıyım yazısıydı buda.Ha Bürcüya hatura getiriyim dedim öyle incik boncukçuya girdim falan anamur hatırası götrcem dedim buraya özgü ne var dedim şöyle bilekliklerimiz var dedi kadın (gayet karanfilde satılıyo aynısı) üstüne anamur yazabilirz dedi bnde dükkanı terkettim o kadar bay.

2 yorum:

  1. hep biliyom ama yine degüldüm piç ğdoaskdpasodkapsodkasodkasd http://media.tumblr.com/tumblr_m61u6jYC8U1r60978.gif

    YanıtlaSil
  2. asghkjdhjkashjkfhkjsdkhasjkfhjksdhafjkds amaaaaa ne yapıyosun ama mimiklerine hakim ol dostum

    YanıtlaSil