7/09/2012

işsizlik çok fena bişey

Ya bi böcek var bilmiyorum nedir necidir ama uğur böceğine sinek sesi ekle bide yine sinek gibi şuursuzca oraya buraya çarparak uçtuğunu düşün öyle bişey .3 gündür beni benden aldı. Bi ara ezmişim bile fark etmedim ama hala yaşıyo lan! Hala uçuyo olm suyun çıktı, ben hissettim o ıslaklığı koktu lan suyun hala uçuyosun. Nasıl bi pisliksin anlamadım. İşin ilginci gündüzleri ortada yok gece beliriyo serinliği tercih ediyo sanırım. Gündüz nerde barınıyosun bilmiyorum ama öğrenmek istememde. Kesin saçımda falan yaşıyo lan, kesin sesi kesildğinde oraya yerleşiyo .Halbuki dün banyo yapmıştım yani benim pisliğim değil. Neyse savaşımız devam ediyo .Seni elime geçirip öldürdüğüme emin olmalıyım yoksa gözüm arkada giderim.Bişey değil sürekli sırtımda ensemde böcek geziyo gibi hissetmeye başladım.Gerildim burda. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder