1/04/2013

en azından bikaç arkadaş edindim

   Hene unutmuşum ya olm burayı. O kadar meşgul o kadar yoğun bi insanım ki dakhdjkhhkjad.
   İşte uyumadığım zamanları okulda değerlendiriyorum zaten. Genelde gözüm açık uyuyarak takıldım bu dönem. Onun dışında zaten hocaları "sen ne anlatıyon olm" ifadesiyle dinlediğim için bu dönem bana pek bişey kazandırmamış olabilir. İşte gidip geldim hobi olsun diye...
  Şimdi final öncesi 1 hafta tatil diye bişey çıkarmışlar millet çok sevindi ama ben yapcak bişey bulamıyorum lan. Tatile en fazla 3 gün dayanabiliyomuşum. Geçen haftaki 4 günlük tatilin son günü dayanamadım resmen işte sürekli çalışmaya alışmış insanın hali bi başka jfhkjsdhfjhsdkjhf. Neyse genel olarak bu dönem okul "hadi bakalım" zihniyetiyle geçti. Tatil için baba serileri izlemek için inzivaya çekilmeyi planladım.İşte harry potter, lotr, star wars ... falan bi baştan geçiyim unuttuğum ayrıntıları bi daha hatırlıyım dedim.
  Animelere gelecek olursak başımdan büyük işlere kalkışıp naruto'ya ve one piece'e başladım üstelik hala bleach'i bitirmemişken. İşte bunlara kuvvetli bi yüklenmeyi düşündüm. Bi kafam rahatlasın lan kenarda biriken seriler üzerime yük hep!
  İşte bu tatilde bütün bunları yapıp 300 kilo olup evden vinçle çıkarılma ihtimalim yüzünden bi diyete de giriyim dedim( GİREMEDİ ). Bakalım hangi planlarım suya düşecek. Sonuçta 3 senedir terziye gitmeyi planlayan ama gidemeyen insanlarız şurda.

5 yorum:

  1. Vinçle çıkarılmak çok acıklı bir tanede burada var aday.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi önünü kesmek lazım bu olayın

      Sil
    2. ben sizi bimin önünde görmüştüm ya o zaman unonun elmalı bir şeyi vardı onu yiyordum sen düşün artık durumu lanet gelsin boğazıma.

      Sil
    3. kahkülünde beyaz benzeri bir şey vardı dostum burcu da iki katın kadardı çok acıklı yakın arkadaşın uzun olması ben bizzat pikniktip seçiyorum oh mis

      Sil
    4. yorumları yeni görmeme ne diyosun peki hkjhjkhkj hee o saçımdan eser kalmadı artık düz kahveyim hee ya kız benden 20cm uzun şişko kızla zayıf kızın arkadaşlığı gibi uzunla kısanın arkadaşlığı bizimkisi

      Sil