3/23/2013

ben bir şeyi dediysem yaparkdjhfskhajhfsdf

Bak şimdi öyle yine işsizliğim tavan yapmışken, bi eski yazılara bakınıyım dedim ( halbuki dizi izliyodum lan odak noktam ne çabuk dağılıyo ) şöyle bişey buldum; en-azndan-bikac-arkadas-edindim
Burda baya diyete gircem, film izliycem, animeleri bitiricem falan demişim... 
EVET HİÇBİRİNİ YAPAMADI. O KADAR HİÇBİŞEY YAPMADI Kİ O TATİLDE... 
İşte böyle dediğinin arkasında duran plancı programcı bi kişiliğim. Haa ama 2 kere yürüyüşe çıkmıştım bak hakkımı yemeyin... Bi de banyo yapmamanın sınırlarını zorladım. Naptım lan acaba o bir buçuk ay ( sözde 15 tatil ) tatilde?

5 yorum:

  1. eski postundaki nikılısın tipi dkasjdfhsakshjdsdfh öf seviyom adamı yine de aksjdhfghdj

    plan yapıp da uyan var mı acaba bi sormak gerek.. bence yok.. planlı programlı hayat mı olurmuş canım.. anı yaşa carpa diem dfsjakdjfkhfhkjs bak bu dediğime kendim de inanmadım neyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shdkjashldhjashdjlasdhkjashdkj olm taam planlara uymadım ama sanırım bir buçuk ay oturmuşum amaçsızlığımla oturmuşuz http://thechive.files.wordpress.com/2012/08/nicolas-cage-everyone-everywhere-23.jpg?w=500&h=664

      Sil
    2. ya ama napıyon asldkfjhdskjjhsjhd öf tükendim bittim kdjhgfdhsjadj

      Sil
  2. aynı aynı. bizi toplayıp itlaf etseler ya asdfjhfash insanlar naapıyo şuvan dışarda çok merak ediyom mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he hee hele boş evi olanlar neden dışarı çıkarlar bunun için yeni bi düşünce akımı ortaya atabilirm ama ellemiyom çünkü çok uzun iş

      Sil