3/08/2013

Fuzuli işler

   YİNE AŞAĞIDA VİDEO AÇILICAK GERİLMEYİN...

   Yine bikaç gereksiz muhabbetimizi yazıyım dedim. Yazmaya yazmaya küflencek burası.
 
   Geçen yemek yerken ( bak bu "geçen" kesin dün aslında ama hatırlamıyorum tam) yine konu nerden açıldıysa "biyerde mahsur kalsak ölenleri yenir mi?" muhabbeti döndü.
   Ben öyle şeylere açığım ha orda yaşam savaşı veriyorum ölü mölü demem temiz bi yerden keser yerim. Sonuçta şurda 6 kişiyiz jdshfjlhsdjfhkjsd yenecek fazla adam yok belli ki burcuyu yemek zorunda kalcam. Tercihen popoda bol et olur mantığıyla aç kalıcağım kesin ama yapcak bişey yok. Artık kol bacak giricem ne bulduysam. Yok sırf yemek için öldürmem kendiliğinden ölürse yerim diyorum bak! Yoksa ellemem kendiliğinden ölcek. Neyse biz bu muhabbeti yemek yerken çeviriyoduk. Burcu bence aramızda bulunan tanımadığı insanlardansa benim yememi tercih eder. Hatta o gün gaza gelip kendini sundu nerdeyse djsfhjsdhkjf. Ama şimdi asansörde bile kalsak bunla, hemen sen beni yicen sen beni öldürcen diye panik yapıcak. Yok valla öldürmem kendiliğinden öldüyse eğer... http://www.imdb.com/title/tt0106246/ bu filmde de yiyolar popodan, gerçekten olmuş bi olaymış deniyodu o dönem. Demek ki yeniliyomuş.

   Bi başka konu, özellikle son zamanlarda sıkıntımızdan insanları incelemek hobi haline geldi. Birbirimize çirkin pislik tipleri kocan diye gösterme hele hele en favorimiz. Yine geçen(?) ( bak kesin üstteki muhabbetle aynı gün oldu bu) iki güzellik yemek yediğimiz yere giriş yaptı. Bu arada biz her zaman ezik ve dışlanmış bi masada tam giriş kapısının önünde oturuyoruz ordan çok malzeme çıkıyo. Neyse bu iki güzellik için seç birini dedim ikimizde açık saçlıyı seçmişiz ( bu ikili kıldan tüyden geçilmiyo) ama nasıl uzattıysa nasıl bakım yaptıysa bebek (bu "bebek" için ayrı bi tonlamamız var yazıya dökemem) saçı resmen. Ordan biz işsizler olarak kaptırdık saçına papatya suyu sürüyo, saçını papatya suyuna batırıyo, kessin bak öyle bi bakım yapıyo diye yarım saat konuşmuş olabiliriz. Halbuki çocuğu 3 saniye gördük ve olay yerinden ayrılalı çok oldu sussanıza dimi.
   İşte bu uyarılar için bi arkadaş daha bulmak lazım bize şşş tamam desin biyerde bırakalım bu kurguları yada biz saçma bi yerde sabahlamaya kalktığımızda bizi vazgeçirsin mesela. Böyle bi çeki düzen versin bize. Ha özellikle yine 3 saniye gördüğümüz bi çocuk için okulun iktisadi idari bilimler fakültesi sayfasını hackleme sınırına geldiğimizde de bi tokat bekliyorum yeter lan! diye.

   Bide söylemeden edemicem 2 senedir eryaman otobüsünde gördüğüm bi çocuk 5 dk daha geç doğsa tek bir kıl tanesi olarak dünyaya gelecekmiş ( ama kıvırcık bi kıl )

   Olm yazdım ama sevmedim resmen şimdi anlatınca komik olmuyo ama... durumunu yaşıyorum ama biz çok gülüyoz.

12 yorum:

  1. AY GÜLÜYOM BEN ŞUVAN DPIAOSJDĞAOSIDJASODIAJSOAISJDASPODJ
    Ayrıcana kendimi sunmak zorunda bırakıldım ÇÜNKÜ POPOMA HAKARET ETTİN KÜÇÜK Kİ ET ÇIKMAZ ORDAN DEDİN! Selülüt yok bence yenir demek zorunda bıraktın. Böyle ayrıntılara dikkat edelim yoksam iffetimden oluyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dhskjhjlsdfhjsdjk olm iffetinden olma millet poponun küçük olduğunu, selülitinin olmadığını bilmesin diye yazmadım khjdjkhlsdfhkjsd

      Sil
    2. oha yine kendimi sundum lan ne kadar şıllık biriyim :'(

      Sil
    3. benim tipim olabilir ama senin için şıllık galiba bırcı neyse

      Sil
  2. o film de ne travmatiktir arkadaş ya.. izlediğimde küççücüktüm yazık oldu bilinçaltıma.. ben de düşünmüştüm ozaman yer miyim popo güzel olur mu ki? domuz etine benziyo güzel gibi falan diye.. hala da bilmiyom ama kusarım lan sanki.. aha öldüm gitti bile..

    çoh güzel muhabbetiniz var ha, o 3. kişi ben olsam evrende kaybolurduk muhabbetin ucu bucağı bulunmazdı öyle bi durdurmaz katılırdım size jhgfdsdf

    ya o kıl çocuk aksjdhfgdshajshdgfhsjashdg yazık la! kıvırcık olması daha yazık kjhgfdsadfgh

    canım çekti bak o dondurmadan iyi mi :'( yarın alam madem.. oldu görüşürük..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jaskhdkjSHLFKSD dizginlemiyceksen hiç bulaşma derim 3. olmaya
      ben yerim lan popo bacak falan ama kılsız olması tercihim
      fhsdafjsdhfkjsdhkfhkjsd olm yapcak bişey yok görsen hakkaten kıvırcık kıl tanesi güzelim ya

      Sil
  3. çok güzelsiniz lan :D daha sık yazın maceralarınızı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güldükten 3 saniye sonra olm biz bişeye çok güldük ama neye güldük diye beyni sıfırlamasak yazıcam da hatırlamıyorum hiç

      Sil
  4. Entomoloji hocamın bir çalışması varmış bu konuda yağ oranı yüksek olan etler lezzetli olur demişti. O yüzden domuz etini överdi birde derdiki canlılar arasında yağ dokusu en gelişmiş et insanda varmış yani aranızda en şişmanınız kimse kalan 5 kişi onu ölüm psikolojisine sokup afiyetle yiyin kjsdfkjds burcuyuda yiceksen karının yağlı bölgelerini falan tercih et selülitte yoksa poposu yavandır skjdbhfjdhsf

    sonra kalan kısımlara ölmemek için mecburen ısırıklar atarsınız sdfksjdfjh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA NEY DİYON SEN DİMET NEY YAAA

      Sil
    2. aha hep güme gidicem olm en şişman benim orda burda böyle şeyler anlatma ama kesin burcu ölür o zaman sırtına dalıyoz burcunun

      Sil
    3. Burcu en şişko Tuğçeymiş allah ne verdiyse yicen artık kaarşim. :D Madem bunları düşünüosunuz size en yararlı ve doğru bilgiyi sunmak arkaaaşınız olarak hakkım. Sonuna kadar onurlu yaşamınızı sürdürün skjdhfjksgdfjhagsdf

      Sil