4/22/2013

Tuğçe bi siktir git

Hoşlantımın sevgilisi olduğu ihtimalini göz önünde bulundurunca tanımadığım bilmediğim belki varolmayan o kıza karşı bilmiyorum belki erkektir (kjsdfhkjhskjfhkjsd sonuçta beklemiyo değilim) gereksizce bi öfke oluştu bende.Tabi dizilerdeki gibi makyajlı banyoya girip göz kalemimi alabildiğine akıtıp rujumu yanağıma dağıtabilirdim yada ayna kırabilirdim. Olm aynayı nası kırıyonuz lan! bi kere duvara monte değil mi e direk duvara yumruk atıyosunuz ozaman olmaz kırılmaz.Bide kolyeyi hiddetle boyundan çekip koparmayı da denedim o da olmuyo arkadaşlar enseyi kesiyosunuz en fazla ha bide bide tişört de yırtılmıyo öyle hep bunlar yalan olaylar. Ben hiddetle en fazla soğan kırabilirmişim gibi ama geçen bi denedim onu da kıramadım benden bi yol olmaz işte bu yüzden fantastikli bişeyler... Hep konu dağıldı lan konu o değil tuğçe burda acı içinde olman bi pıt hüzünlenmen falan lazım...Yok lan sadece sinirliyim kimdi o kız diye gidemiyorum ya ondan hep jksdhfjhsdkjfhksdj işte kız mı bilmiyorum...İşte bütün bu yukardakileri yapmak yerine öfkemi küvet ovarak değerlendirdim gençler işte bu yüzden fantastikli şeyler yaşamıyok! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder