7/10/2013

Mutfak çok uzak olmayaydı hikikomori olurdum

   Aslında benim çoktan staj için biyer bulup başlamam gerekiyodu ama ailem 2 haftalığına evden gidince evin boş oluşunu bu şekilde ziyan edemem dedim ve saldım kendimi.
   2 hafta boyunca böyleydim;
   Arada markete çıktım ama tamamen soyutlanmış değildim hgsdfhjagkfhsdgjf.
   Bide gintamaya 3. kez başladım bu sefer ilerleyebildim önceleri sorunum neyse gülmüyom diye kapatıyodum HAKETMEMİŞ BU MUAMELEYİ.
   Neyse anime açısından verimli bi dönem oldu bikaç kısa seri bitirdim bide gintamada 60lara geldim.Böyle izledikçe bi serseriliğe yankiliğe heves ettim bilmiyom neden ha bide terlikle gezme hevesim arttı zaten 2 hafta hep tuvalet terliğiyle gezdim sokakta.
   Onun dışında yemek yemeye bile üşenmişim şimdi düşününce genelde doritos yoğurt takılmışım işte burdaki en büyük sorun yoğurt için buzdolabına mutfağa ulaşmak...Bide giderken bütün buzdolabını boşaltıp gitmişler lan bi ara zeytini de alıyorum tamam mı dediğini hatırlıyorum ertesi gün bi uyandım SU BİLE YOK LAN ONU DA BİTİRİP GİTMİŞLER!!!!
   İşte arada sınıftan arkadaşlarım burcu komşumuzun kızı falan kalmaya geldiler o zamanlar mecbur alışveriş yapıp yemeklik şeyler aldık. Sınıftakiler geldiğinde gayet yaşımın gereği sosyal bi varlıktım ama onun dışında yataktan kalkıp laptopı açıyodum bikaç saat sonra aklıma yemek yemek geliyodu bişeyler buluyodum.

   Biide günde 1lt kola tüketmişim gelen giden olunca bunun litresi artmış tabi, en son ordan burdan bulduğum şişelerle 3 poşet çöpüm çıkmıştı. Ha çöp demişken asla çöpü atmam gerektiğini algılayamadım bu 2 hafta...
   Bi ara mutfak kokuyodu zaten bi ara mutfağı kesip atsam anca kurtulurdum neyseki bulaşık makinesi var...
   Bide annemin lanet pislik çiçekleri ölmüş yere yaprak falan dökmüşler bu yapraklara bikaç gün sonra karıncalar gelmiş derken koridora kadar gidiş geliş yol yaptıklarında ben farketmiştim tabi artık çok geçti hiç ellemedim jdhkskjalhfsdkjhfkjsd takıldılar.Bu arada sıcaktan gebermelik bi hava var bik kadar saçımı bile bağlıyorum ordan burdan tutturuyorum saçım en başlarda özlem tekin hep yek klip saçıydı sonradan yağlandıkça yerine yerleşti normal bağlandı.
EVET HİKİKOMORİ OLMANIN GEREĞİ BUDUR YAĞLI SAÇ ÖYLE FİLMLERDEKİ GİBİ İKİ EL ATIP KARIŞTIRILMIŞ SAÇ DEĞİL GENÇLER!!!
   Neyse son 4 gün kala falan burcu geldi bu arda sürekli aksilik çıkıyo gelemiyo normalde en başında falan gelmesi planlanırken...neyse burcu gelince hepten sorunlu tipler olduk önce benim odamda takılıyoduk yatağa bira dökünce sevgili arkadaşım jsdhfsgjhfsd odayı terkettik bi yan odaya yerleştik orda 2 gün falan yaşadık arada tuvalete çıktık falan. Aslında halledilcek işler vardı ama kim halledicekti?
   Sıcaktan geberiyoduk zaten bide dışarı mı çıkcaz bırak alasen zaten evde bi tane cam açma hakkımız var musluktan bile cereyan yapıyo lan...

   Ben bu yazıyı biyere bağlayamıyom neyse sonunda annemler geldi ama ben yıpranmış haldeydim bu arada kaşımı bile almamışım jdhskfgsdlgfjhasdgfksdh annem söylendi bi yaptığın o vardı onuda bıraktıysan aferin didi :)

   Bak asıl neyi unuttum kaplumbağam Hidenori öldü... ( tepki )

4 yorum:

  1. başın sağolsun kaarşim dsakdsjk ay aslında üzücü bi durum ama ciddi olamıyom nedense.. ama acın acımdır bunu bil!!

    allasiz bu üşengeçlikle nasıl hayatımızı devam ettirecez biri bi açıklasın nolur.. fotosentez yapsak bu sorunlarla uğraşmazdık ama nys:S

    şimdi asıl merak ettiğim şu: yataktaki bira kokusu nasıl gidecek?

    saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he yatağı hemen açıp cifli bezle sildik 3 gün falanda camını açık bıraktık şuanda bi koku yok kullanıyorum kendisini...
      yalnız kaplumbağamın cam açık kaldı diye ölmüş olması çok yüksek ihtimal neyse bu olayı kurcalamıycam hiç vicdan şeysi yaşayamam bu sıcakta

      ölmek bile çok zahmetli lan benim son hevesim, insan keşke sıçtığını yiyebilse sıçınca yemek sıçsak falan neyse bu konuyu da kurcalamıycam.

      Sil
  2. olm çok eğlendim lan okurken gfnbbhjtrıgh ama hiç farklı değiliz sosyal hayattan iğreniyorum bıktım yaşamak için sosyal olmak zorunda olmaktan cümle de boka döndü :')))))))) nys krdshh başın sağ olsun ayrıca :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle sadece bana ait ev olsa hayatta çıkmam sokağa gerek yok kalabalığa gürültüye sıcağa...

      Sil