9/14/2013

Blood Lad - Cosplay | YF BLOG TUR


Anime Adı: Blood Lad
Bölüm Sayısı: 10
Yayın Tarihi: 8 Temmuz 2013 - 9 Eylül 2013
Tür: Vampir, Komedi, Seinen
Yazar: Kodama Yuuki

"Staz, iblis dünyasındaki sözü geçen patronlardan biridir. Vampir olmasına rağmen insan kanına ilgisi yoktur. Japon kültürü daha çok ilgisini çeker. Yanlışlıkla iblis dünyasına düşmüş, Japon bir genç kız olan Yagami Fuyumi ile tanışır. Fuyumi'nin Japon kültürü ile ilgili olan bilgisi Staz'ın ilgisini çeker. Fakat, Staz bölgesine giren davetsiz misafir ile ilgilenirken, Fuyumi bir canavar tarafından öldürülür ve başıboş dolaşan bir hayalete dönüşür. Fuyumi'nin bir hayalete dönüşmesi sonucu hayal kırıklığı yaşayan Staz, Fuyumi'ye onu tekrar hayata döndüreceğine dair söz verir."

   Afişini falan ilk gördüğümde çok ilgimi çekmişti, sonradan farkettim mangasına bi girişmiştim önceden de ondan ümitliydim. Ama olmadı... Yapamadınız...

   Önce bi sayıp sövmek istiyorum. Öncelikle Fuyumi Yanagi :)))))) sen olmasan bu anime çekilebilir hale gelirdi. Animelerdeki işe yaramaz kız karakterinin en beter örneklerinden biriydi. 10 bölüm boyunca eli iş tutmadığı gibi doğru düzgün repliği bile yoktu, ama buna rağmen bütün hikaye Fuyumi'nin çevresinde döndü.
 
 İlk bölüm hakkında hiç sorun yaşamadım hatta hoşuma gitti koskoca bölge patronunun otaku bi tip çıkması falan güzeldi bence. Sonradan bozdu anime, bilmiyorum ne yapcağınıza mı karar veremediniz sonradan acaba?
   Anime, 8 bölüm yavaş yavaş genelde komik olaylarla ilerledi, aralarda ciddileşmeye çabaladı ama yapamadı. 10 dövüşten 8i sebepsizdi mesela sorsan adama "niye dövüşüyorsunuz?" ııh cevap veremez öyle bi hadi karşılaştık dövüşelim mantığıydı. Bu arada Fuyuminin eli hala iş tutmuyor jdhsfkhsdkj bi kere de sen çabala lan insan olmak için şurda dur dediler durdu bunu giy dediler giydi. ORİHİME'DEN BERİ BU KADAR SİNİR OLMADIM Bİ KARAKTERE :''') Her suratını gördüğümde;
http://24.media.tumblr.com/9b1386a96cd50593ff2c2f3d24ce43a4/tumblr_mig9iqnvd71qf3eupo1_500.gif  oldum burda.
   Sonra animede çok fazla karakter türedi ve bi sürü soru işareti var, kim iyi karakter kim kötü hiç belli değildi mesela. Bu soruların cevaplarını son 2 bölüme sıkıştırmaya çalıştılar. Bir de son bölümde romantikli bişeyler de katalım olmuşlar ama o da olmamış.
   Kısacası izlerken çok çektim arkadaşlar bide sonlara doğru Fuyumi'yi okadar ecchi unsuru yaptık çamaşırla göstermezsek olmaz diyip sebebi belirsiz bi şekilde (Fuyuminin kendisi bile bilmiyo neden çamaşırlı olduğunu bu arada) sutyen donla ekrana geldi. Bu arada ecchi kısmı tamamen seyirciye göstermelik, Staz hiç takmadı göğüsleri bacakları...
   Neyse arkası gelir bunun hevesiyle merak unsuru yaparak bitirdiler ama ben yüzüne bakmam sanırım devamının.
   Tamam biraz da güzel bişeyler yazıyım jsdfjdshfkjsd aslında çizimleri aşırı renkli olması falan güzeldi sonra konu ilk bölümde olduğu gibi Staz'ın otakuluğuyla işlenseydi bence daha gideri vardı. Ha bak bide çocuğun otakuluğunu resmen kenara attılar bir iki kere daha gördük o kadar. Mangada daha iyidir belki, animeye sıkıştırılan hikaye zorlamıştır belki...
   Hala izlemek isterseniz elinize vurmam ama kimseye gidip de izlemesi için tavsiye edeceğim bi anime değildi.

Neyse bu turda bana Cosplay hakkında yazma düştü ama çok fazla iyi örneğim olmadığı için genel olarak kötü örnekleri ele alıyorum.

Önce iyi örnekleri veriyim;

KEİDO
http://worldcosplay.net/member/KEIDOU/ , Taiwan , F )
Wolf karakterini yapmış; mekan kullanımı, kıyafet, makyaj açısından en iyi örnek diyebilirim.





KOMAYU
http://worldcosplay.net/member/komayu0401/ , Japan , F )
Hydra Bell'i Komayu yapmış. Staz'ı yapanı bulamadım ama o da güzel olmuş.
Kıyafet saç falan baya özenilmiş.


TENTO
(http://worldcosplay.net/member/68077/ , Thailand, F )

Kıyafet açısından bu da başarılı Staz örneklerinden ama keşke daha fazla fotoğrafı olsaymış. Bi de biraz sevimli bi Staz olmuş.





HİDE
(http://worldcosplay.net/member/hide_/ , Taiwan ,F )
Her ne kadar kendisi Staz diye isimlendirmiş olsa da Braz karakterini yapmış. Ama yine az fotoğraf az örnek...


SANO
http://worldcosplay.net/member/104745/ Japan , F)
Yine Staz için kıyafetleri ve saçı çok başarılı olmuş ama Fuyumi hakkında bilgi bulamadım.

NANA
(http://worldcosplay.net/member/tat1226/ ,Taiwan, F)
Fuyumi Yanagi için oldukça başarılı olmuş yüz yapısını Fuyumi'ye uygun buldum ben.


SHAYOU
(http://worldcosplay.net/member/53278/ , France ,F)
Çok başarılı bulmadığım fotoğrafları var ama düzgünlerini koymak istedim. Staz(Shayou) ve Fuyumi( STRİKE http://worldcosplay.net/member/26720/ ,France , F) hakkında bilgim var diğerlerinin kim olduğunu bulamadım.










Evet bunlar düzgün bulduklarım şimdi "tamam yeter git burdan"larla devam ediyim;

ROXİ
(http://worldcosplay.net/member/116267/ ,Germany , M)
Staz'ı yapmış canım benim yukardakilerde fotoğraf çeşitliliği sorunu yaşarken bunda hiç öyle bir sıkıntım olmadı çünkü kendisi aynı pozun milim farklı hallerini bol keseden sunmuş kimse yeter dememiş:))


Geri kalan arkadaşların kırmızı lensi kalpli gözlüğü falan varmış ziyan olmasın demişler bi Staz cosplayi yapalım demişler burdan sonra isim vermeden devam ediyim yazık bu arkadaşlardan bazıları kavram kargaşası yaşamış ama ellemiycem bile hele kendini mora boyayanı hiç ellemiycem bide hintli olanı jdshfksdjfh evet siz anladınız hangisi olduğunu...















Benden bu kadar şimdi turu bazı nedenlerden 10 eylülde yazması gerekirken 15'ine ertelenen Samed'e devrediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder