10/09/2013

Free! - Seiyuu | YF Blog Tur

Anime Adı: Free
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 4 Temmuz 2013 - 25 Eylül 2013
Tür: Komedi, Spor, Okul, Slice of Life
Yazar: Koiji Ohji

"Hikaye suyu ve yüzmeyi çok seven Haruka Nanase, etrafında geçiyor. İlkokuldan mezun olmadan önce, takım arkadaşları Makoto Tachibana, Nagisa Hazuki ve Rin Matsuoka ile bir yüzme yarışmasına katılır. Büyük bir zaferin ardından Rin ve diğerlerinin yolları ayrılır.

Lisedeki sıradan hayatları Rin'in Haruka'yı bir yüzme yarışına meydan okuması/davet etmesi ile değişmeye başlar. Yenilen Haruka, arkadaşları Makoto ve Nagisa ile tekrar bir araya gelip, takımlarına Rei Ryugazaki'yi de ekleyerek Rin'i yenmek için Iwatobi Lisesi'nin ilk yüzme kulübünü kurarlar."



Öncelikle şunu görünce baya bi VUHUUUU olmuştum aha fangörllük anime geliyo diye ama izlemeye başlayınca genç kızlık hayallerim yıkıldı...Bolca ıslak kaslı güzel çocuk görüntüsü falan vardı ama kişilikleri yüzünden hiçbirine tutunamadım :''') hevesim kursağımda kaldı.


Genel olarak arkadaşlığın sevginin gücü bi animeydi jdhsfgsdhjfsd ( en bayıldığımız tür ). Tamam genel olarak dişi kesime hitap bi anime olduğu halde ben bile bu çocuklar arasındaki ilişkiyi fazla abartı buldum hani yaoiyle arasında ince bi çizgi vardı.

Bide olm siz bu yüzme işini çok abartıyosunuz bence olmadım değil...Ama yüzme animesi olduğu için yapcak bişey yok bu konuda. Bu arada bu animede farkettimki japonyada havuz deniz olayı hakkaten hiç yaygın değilmiş başka animelerde de yaz tatilinde bi gün denize havuza gidiliyodu bitiyodu olay niye öyleki acabası çok mu pahalı havuz falan hakkaten?

Ayrıca bütün anime boyu yüzme yarışları için çalışıldı konuşuldu falan ama bu yarışlar 2dk falan gösterildi buna bozuldum...10 bölüm bi yarışı bekliyosun ama yarış bölüm sonuna iliştirilmiş bi şekilde karşına çıkıyo tabi 3 saniyelik bi yüzüşü ne kadar uzatabilirler bilmiyorum ama mesela Tsubasa'nın kaleye 3 bölümde varamadığı bile olmuştur jdkshfklhksfkjsdhkj asıl mevzu Rin ve diğerlerinin arkadaşlık ilişkileri(!) olsa da yarışlı kısımlar da önemliydi daha fazla zaman ayrılabilirdi bence.Bak bu giflerle de çok heves biriktirmiştim :'')
Neyse finale doğru artık "Rin ne istiyon olm?" olarak animeyi bitirebildim. Ama çizimler ve fanservice dışında çok bi getirisi yok bence.Karakterler erkeksilikten uzak hatta resmen bana K-ON animesini anımsattı o yüzden pek heveslenmeyin.

Bi kere seiyuular konusunda hiç tiplerine oturtamadım zamanla da alışamadım o sesler o yüzlerde olmaz zihniyetindeyim hala...

Nobunaga Shimazaki: Nanase Haruka karakterini seslendirmiş.Çok tanıdık işlerde adı geçmiyo yada yan rollerde kalmış karakterlerin seiyuuluğunu yapmış Ano Natsu de Matteru-Kirishima Kaito , Kuroko no Basket-Sakurai Ryou , Date A Live-Itsuka Shidou gibi.
Harukanın küçüklüğünü de Megumi Matsumoto seslendiriyomuş.

Mamoru Miyano: Matsuoka Rinin seiyuuluğunu yapıyor tiper en uygun ses senden çıkmış diyebilirim( hayır torpil yapmıyorum ) Bilmiyorum hangi birinden örnek veriyim ama en bilindik serilerden bikaçını yazıyım hadi Death Note-Yagami Light , Durarara!!-Kida Masaomi , Fullmetal Alchemist: Brotherhood-Yao Ling , en bayıldıklarımdan... Inu x Boku SS-Natsume Zange , Steins;Gate-Okabe Rintarou , çok abartmıyorum bu da son Vampire Knight-Kiryuu Zero/Ichiru

Watanabe Akeno: Rin'in küçüklüğünü ve Matsuoka Gou'yu seslendirmiş sadece adını vererek geçemeyeceğim kadar önemli animelerde adı geçtiğinden biraz örneklendirmezsem vicdanım rahat etmez...Ao no Exorcist-Okumura Rin , Code Geass: Hangyaku no Lelouch-Kururugi Suzaku ,Kaze no Stigma- Yagami Kazuma...

Suzuki Tatsuhisa: Makoto Tachibana'nın seiyuusu kendisi en uyduramadığım ses budur heralde belkide kendimce Makoto'yu böyle babacan hayal etmediğim içindir neyse onun dışında, Kuroko no Basket-Takao Kazunari , Servant x Service-(bebeyim yaaa)Hasebe Yutaka , Tonari no Kaibutsu-kun-Yoshida Haru'yu örnek verebilirim.

Yukino Satsuki: Makoto'nun küçüklüğünü ve Amakata Miho karakterinin seiyuuluğunu yapmış. Hazır çocuklukları seslendirirken arada bir görünen kız karakterleri de aradan çıkaralım mantığı olmuş sanırım.(Bleach-Shihouin Yoruichi , Full Metal Panic!-Chidori Kaname , Genshiken-Kasukabe Saki , Gintama-Shimura Tae , Higurashi no Naku Koro ni-Sonozaki Mion/Shion)

Yonaga Tsubasa: Hazuki Nagisa'nın o sinirimi bozan yumuşak sesi bu arkadaşa ait...Special A-Yamamoto Jun , Tasogare Otome x Amnesia-Niiya, Teiichi , Ao no Exorcist-Takara Nemu gibi örneklerde yer almış ama hani bünyesiz salak kız karakterler olur ya sürekli düşer geride kalır buda onun erkek versiyonunun sesi tam bi gözümde...
Nagisa'nın çocukluğunu Satou Satomi seslendirmiş kuvvetli örneklerinden hemen iliştiriyim buraya; Fairy Tail-Marvell Wendy , Hyouka-Chitanda Eru(huzur bozan ama tatlı bi ses bilmiyorum nasıl bişey ama), K-On!-Tainaka Ritsu , Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai-Tamura Manami , birde Free'den Chigusa Hanamura diye bi karakter için 2 kuple konuşmuş.

Hirakawa Daisuke: Ryuugazaki Rei'nin seiyuusu ayrıca Bleach-Senbonzakura , Itazura na Kiss-Irie Naoki , Karneval-Dezart Akari , School Days-Itou Makoto , Diabolik Lovers-Sakamaki Raito için seiyuuluk yapmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder