10/02/2013

Shingeki no Kyojin - YF Blog Tur / OST

Anime Adı: Shingeki no Kyojin / Attack on Titans
Bölüm Sayısı: 25
Yayın Tarihi: 7 Nisan 2013 - 28 Eylül 2013
Tür: Aksiyon, Drama, Korku, Supernatural
Yazar: Hajime Isayama

"Birkaç yüzyıl önce, insan ırkı Devler tarafından yok edilmek üzereydi. Devler; insanlara oranla çok daha uzun, zekası olmayan, insanları yiyen ve en kötüsü bunu açlıklarını gidermek yerine tamamen zevk için yapan bir ırktır. Hayatta kalmayı başarabilen insanlar ise, devlerin aşamayacağı duvarlar örerek, duvarların içinde güvenli bir şekilde yaşamaya başlar.

Hikaye, insanların huzur içinde yaşadığı 100 yıl sonrasında başlıyor. Genç Eren ve üvey kız kardeşi Mikasa, birdenbire ortaya çıkan çok büyük bir devin duvarı yıkması sonucu şehre giren devlerin yarattığı katliama ve annelerinin ölümüne şahit olurlar. Hikaye Eren'in bütün devlerden insanlık adına intikam alacağına yemin etmesiyle başlar."


Uzun zamandır bu kadar tüylerim diken diken gözlerim pörtlemiş bi şekilde zevkle anime izlememiştim diyebilirim. Hani son 40 yılın en soğuk kışı olayı varya bu da son zamanların en iyi animesi ilan edebilirim :''')
Tekrar tekrar izliycem galiba :''') 22. bölümde bi gözüm doldu bi burnumun ucu yandı...

Çizimleri hareketler aksiyon sahneleri falan çok başarılı...İlk bölümdeki tüylerimin diken diken oluşunu asla unutamam. Shingeki no kyoujin süper bi açılış yaptı bence ama sonradan sanırım izleyicinin olayları kavraması için aksiyondan çok durgun bilgi veren bi kaç bölüm oldu ama tabi ki sıkılmak mümkün değildi.Bölüm sonları bi sonraki bölüme geç hadi ne duruyosun diye bağırırken nasıl sıkılıp bırakabilirdim...Gerçi son ana bırakıyım taze taze yazıyım diye son 6 bölüm kala ara verdim, ama ne yazık ki orda burda yediğim spoilerlar sayesinde neyin ne olduğunu ne zaman ne olacağını öğrenmiştim. Serinin yavaş ilerlediği konusunda uyarıyım, mesela 25 bölüm bitti daha elle tutulur bi açıklama bulunamadı. Sonunda da verdiniz yine merak unsurunu kaçtınız resmen 2. sezon gelmek zorunda mangadan devam etmeden bekliycem :'')


Genel olarak karakter kalabalığı var diye düşünmüştüm ama demek ki sonradan öldürmelik adam biriksin diyeymiş.Öyle sinir olduğum bi karakter de çıkmadı ilginçtir ki ama bi Armine sen ne işe yarıyosun olm olmuştum öncelerde o kadar hatta şu sahnede güldüm baya kjsdhflhdskfkdsksdhjlfk




Levi karakteriyle de aşk yaşıyorum tabi ki...Ne güzel dövüşüyosun beni de döv olmadım değil. Çok dalga geçtiniz çocukla ama bu animenin seksisi Levi tamam mı! Bunu da istiyorum bi zahmet...Koymak istediğim bi sürü gif var ama spoiler olmasın diye koyamıyorum.

Müziklere gelirsek ben açıkçası pek sevmedim opening ve endinglere bile dinledikçe aşina oldum en başında bana müzik gibi değil gürültü kalabalığı gibi gelmişti... tam Guren no Yumiya'ya alıştım derken çat Jyuu no Tsubasa geldi...Bu arada oplerin 2si de Linked Horizon'a aitmiş. Açıkçası çoğu zaman atladım bi an önce sadede gelelim oldum ( bu da sanırım bi animeye yapılacak en acımasız hakaretlerden gibi...ne demek opening atlamak?!) Endinglere gelince sadece bu turda ost kısmını aldığım için dinledim yoksa yanaşmazmışım, ama yinede sonradan dinleyince alıştım;
Utsukushiki Zankoku na Sekai -Yoko Hikasa
Great Escape - Cinema Staff
Ama genel olarak ve tabi doğal olarak gaza getiren müzikleri vardı şöyle bikaç tane aradan hoş bulduğumu iliştiriyim buraya...
Bunlar hiç nerde çaldığını hatırlamadığım ama kayda değer olanlar;
Call Your Name 
Rittai Kidou 
Ayrıca Attack on Titan ve Vogel im Kafig 'i çok hoş ve çok gaz buldum.
Zaten olaylara dikkat kesilmekten müzikleri sallamamışım bile bu nerde çalıyodu ya oldum bazılarında. Benim söyleyeceklerim bunlar,
Sonuç olarak İZLEYİN !!! 

3 yorum:

  1. ellerine sağlık^^ bu arada ağğ OST'dan favorilerim #1 Attack on Titan, #15 Call Your Name ! son bölümün en can alıcı sahnelerine hayat veren müziklerdi ve nerdeyse son bölümlerde hastası oldum shingekinin ostlarına :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte nasıl izlediysem hiç hatırlamıyorum neyin nerde çaldığını baştan izliycem o yüzden :'')

      Sil
  2. SNK gibi daha ilk bölümünden dramıyla psikolojiyi alt üst eden, aksiyonuyla nefes kesen, Levisiyle fan girl'lüğe odun atan bir anime az bulunur. Nasıl dört gözle bekliyorum 2. sezonu ahh. Leviyi abartıyorsunuz diyenlere de ayrı kızıyorum. Adam karizmanın sözlükten çıklmış hali ♥_♥

    Bu arada izleyiciler kutucuğun uçmuş çoğu blogger gibi. Şuradaki yazımı okuyup uygulayarak düzeltebilirsin ^.^

    http://pontinintakilari.blogspot.com.tr/2014/01/kaybolan-gfc-kutucugunu-geri-getirme.html

    Sevgiler.

    YanıtlaSil