11/30/2013

Son zamanların en iyi tuğçesi

Bilmeyen yoktur heralde kankam Bırcı Çanakkaleye gitti :'') İşte bundan sonraki beni anlatıyım dedim, baktım yine unutmuş terketmişim buraları...

Bi kere ilk gittiğinde bi bocalamadım bi ortada kalmadım değil neyse ki sınıftan kızlar bana sahip çıkıp topluma kazandırdılar. Tabi hala Bırcıyla olan ruh eşliği kıvamını yakalayamıyorum ama sınıftan Cansuyu bu konuda eğitmeye başladım öğrenicek zamanla.

Bi kere öncelikle nasılsa Bırcı yok artık evden çıkmam para harcamam diyodum ııh olmadı daha çok evden çıktım daha çok para harcadım Bırcı bu konuda beni frenliyomuş... AYY İYİ Kİ KIÇIMA BİŞEY OLMUYO DA KIYAFETE PARA VERMİYORUM :'')

Böyle daha bi sosyal oldum (eskisine göre tabisi yoksa yine sosyal denmez bence bana). Yine sınıftakilerin sürüklemesiyle tabisi bunlar ama projelerimi bile genel açıdan yetiştirmeye, okula düzenli gidip gelmeye başladım (hayır Bırcı yüzünden değildi kötü öğrencilik dönemim ahsdkjhskjfhksd)

Ama yine de sürekli tek kişiyle takıldıktan sonra kalabalık arkadaş grubu arada zorlamıyo değil yaşlandık tabi artık...

Şimdi mezun olmama 7-8 ay falan var sonrası çok meçhul bak düşündükçe içim bunalıyo... http://static.tumblr.com/94490b9b8a77f8632e4e60986931d3aa/v9hay9b/Myumgw9be/tumblr_static_uhhhhwhatttt.gif Bu arada iş bulmamı sağlayacak bi portfolyo doldurmam ve ağzımın iyi laf yapması gerekiyo ama ben napıyorum, tabisi elim boşken bişeyler çizeyim bişeyler yapayım demek yerine anime-dizi izliyorum :'') ağzım laf yapıyo mu tabi ki hayır, biri neden böyle çizdin dese ağlayarak kaçmadıysam benim için bi başarıdır. İşte bu yüzden okuldan çıkınca nolcam diye bunalmaya hakkım var bence...
Sınıfta öyle insanlar var ki yerdeki kuru yaprağı bile satar sana cık cık cık

He bide asla ve asla Ankarada kalma planlarım yok deniz diye kudurduğum için son zamanlarda bi camdan baktığımda deniz görüntüsü aradığım için (hep yaşlılıktan bak bunlar) küçük bi kıyı şehrine yerleşmeyi planlıyorum hadi bakalım...

Konudan saptım mı yoo sapmadım ki, bide sömestrda staj yapma planlarım var hani şu aslında yazın yapmam gereken ama evin boş zamanlarını stajla harcayamam dediğim ve yapamadığım staj :'') mezun olmam için zorunlu olan staj :'') neyse ki hacettepenin iğrenç pislik bi tatil anlayışı var da ucu bucağı gelmiyo. İşte o araya stajımı sokuşturabilirim bence.

Bi de mezuniyet için 1 sene boyunca yapcağımız bi mezuniyet projesi olayı var ben manga yapmayı seçtim ama akıbeti ne olacak belirsiz.

Önümüzdeki cuma 5 günlüğüne Bırcıya gidiyorum :'') Özlemişim çipiri yiiaaa :'') http://24.media.tumblr.com/38bcf9031799ae9575080bbc5010907d/tumblr_mozqe68e5F1s6htjno1_250.gif

Sonuç olarak hiç bunları yazcam diye başlamadım yazıya ama unuttum zaten ne diye başladığımı, başka da bişey gelmiyo aklıma yazmalık şimdilik bu kadar.

2 yorum:

  1. hadi bol bol hasret giderin burcu'yla bak hasretinize benim yüreğim dağlanıyo çocuklar sjdfhkjgfdkjs

    şu kıyı kasabasına giderken bi el et ben de gelecem.. öptm bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jsdgfklahskfhsdfhdkjs memur olursam gidiyorum yalnız kıyı kasabasına o hayal ettiğimiz yaşam asla olmaz

      Sil