12/24/2013

Steins;Gate: Fuka Ryouiki no Dejavu | YF Blog Tur


Anime Adı: Steins; Gate: Fuka Fyouiki no Dejavu
Tür: Sci-Fi, Aksiyon
Yazar: Nitro+

"Film, anime serisinden bir yıl sonrasını anlatıyor. D-Mail'in keşfiyle, geçmişe gönderilebilen mesajlar sayesinde, çeşitli "Dünya Çizgilerinde" yaptığı yolculuklar sonucu,  Rintarou Okabe; arkadaşlarının ölmediği, geleceğin SERN tarafından yön bulduğu için zaman makinesinin hiç icat edilmediği "Steins Gate" çizgisine ulaştığını düşünmektedir. 

Fakat, Rintarou yaptığı yolculukların etkisini hissetmeye başlar ve bunun sonucu tarihten yok olur. Büyük bir zorluklarla kurtardığı Kurisu Makise dışında kendisini hiç kimse hatırlamamaktadır. Şimdi Rintarou'yu geri getirmek Kurisu'nun görevidir."



Anime filmlerin serilerden daha kaliteli daha özenilmiş görselleri olduğu için çoğu filmi konusunun gideri olmadığı halde izlemişliğim var. Ama bu filmde görsel açıdan böyle bir fark görmedim zaten bu en baştaki hayal kırıklığım oldu.
Genel olarak izlerken böyleydim;



Ayrıca ilk başta filmin ilk 20dksında sadece Mayuri'nin kaşlarını izlediğimden bırakıp ertesi gün tekrar başladım. Filmin yarısından çoğu olaysız geçti bence türüne psikolojiyi de eklemek lazım, Okarin'in hal ve hareketleri yüzünden yani. Birde seride de tahamül edemiyodum Kurisu'nun ceketine yine tahammül edemedim düzeltesim yukarı çekesim geldi hep yine. Serisini izlerken de zaten çok zorlanmıştım çok bilimsel muhabbetleri kaldıramıyorum bazen jsdhfkhsdkjf film akmıyordu onu söyleyeyim...


Opening ve endinglerini şuraya iliştiriyim sadece endingi hoşuma gitti...
Seiyuulara gelince o konuda Miyano Mamoru, Hanazawa Kana falan iyi bir kadroydu ancak Miyanoyu yüzyıllardır Okarine oturtamadım oturtamam bilmiyorum neden...

Trailerını da ekleyip turu bitiriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder