1/11/2014

Gintama: Kanketsu-hen - Yorozuya yo Eien Nare | YF Blog Tur

Anime adı: Gintama: Kanketsu-hen - Yorozuya yo Eien Nare
Tür: Aksiyon, Komedi, Tarihi, Parodi, Samuray, Sci-Fi, Shounen
Yazar: Sorachi Hideaki

"Shiroyasha hiç yaşamamış olsaydı ne olurdu?

Edo, sebebi bilinmeyen bir kaosa sürüklenmiştir. Sakata Gintoki, var olmadığı bir geleceğe gönderilir. Yorozuya, dağılmıştır.

Artık bir hayalet olan Gintoki, arkadaşlarını son bir kez daha kurtarma görevini üstlenmiştir. Yorozuya’nın sonu olabilecek, bu büyük görevi bitirmek zorundadır."


Gintoki alakasız bir olayla 5 yıl sonraya gider, 5 yıl sonraki Edo'da ortalık karışmış herkes değişmiştir ki bu değişimleri gördükçe toparlayamadım kjfhkalhdjghkjdf bi de gittim gece gece izledim diye içime içime gülmek zorunda kaldım o yüzden bir ara gündüz gözüyle bi daha izleyip rahat rahat gülerken gebermeliyim.

Neden buraya gönderildiğini neden herşeyin değiştiğini 5 yılda neler olduğunu öğrenmeye çalışır. Yine bir dizi saçma olaylarla her zaman heryerde toplanan ekip toplanır... Her seferinde nasıl oluyo da hepiniz orda oluyosunuz hiç anlamıyorum.
Çizimler açısından Gintama'nın serisinden sapmadan kaliteyi yakalamış mekanlar hareketlerdeki gerçekçi akıcılık belli ediyor ki bu yeni çıkan bir film. Hele bazı sahnelerde hızla ilerleme ve arazinin çevresinde dönme olaylarını sevdim.

Bu arada tabisi yine en uygun yere bir pıt "zura janai katsura da" da iliştirmişler ve Shinpachinin gözlük esprisini de çok uygun yerde kullanmışlar bak hala gülüyorum. Ayrıca 5 yılda en güzel değişen Sougo olmuş sahneye girdiğinde http://media.tumblr.com... oldum.
Tabi ki olmazsa olmaz arkadaşlığın gücüne değinildiği bazı yerlerde duygulanmadım değil ama nasıl olduysa 2 saniye sonra dizlerimi döverek gülerken buldum kendimi.
Gintama hep öyle alıştık artık şaşırmıyoruz saçmalıklara demeyin bende alışmıştım ama daha ne kadar saçmalayabilirsiniz ama DAHA NE KADAR oldum . 

Spoiler vermeden daha fazla konuşamıycam izlemeniz lazım ama cidden izlemeniz lazım.
Turu Selin'e paslıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder