10/26/2014

işsizlik :)

Ey gidi mezun olalı 123 gün olmuş hala da diplomamı almadım :))))) Ve hala patates gibi oturuyorum... Komşuların iş bulma beklentisini henüz karşılayamayıp henüz hiç biyerde ceo olamadım üzgünüm Şükran teyze...

İş arıyo muyum hayarr ne işi ya olm ben Ankara'dan gitmeye çalışıyorum bide işe girip hepten sabitleneyim mi YOK DAHA NELER!!!

İş bulmama konusundaki ısrarımız yüzünden zaten tanıdıklardan kaçınıyoruz hele hele okuldan falan birini görünce bucak bucak aman ha naptın iş buldun mu sorusu gelir diye...

Geçen mağaza geziyoruz okuldan bi kız... önce bi kolonun arkasına sığınıp napıcaz diye uzun uzun panikledik sonra kızı gözlemleyip dolaştığı mağazalardan çıktığında girdik bidaha dönmez diye böyle böyle bi ara mecbur karşılaşıcaz artık bari ben kendimi feda edeyim dedim yanımdaki de telefonla konuşuyomuş gibi uzaklara yürüdü jhdsfkjsdhklfhkjsd

Günlerim anime, dizi, film izleyerek geçiyo... Bu kısmından şikayetçi değilim ama para yok biliyo musun... Bu saatten sonra da hem odada keyif çatıp hemde baba para ver demek hoş değil neyse kasvetli konular bunlar geçiyorum o yüzden.

Biraz cips yedim şimdi yazmaya devam ediyim...

Bir aydır da Çanakkaleye gitmeye çalışıyorum ama fırsat olmuyo bi türlü. Vala çok sıkıldım ha...

Ha kpss yds vs sınavlara girdim hobi olarak kjdhsfkjsd hani gireyim aldığım puan dursun kenarda ama keşke durdukça faiz alsa o puanlar :'''

Bide son bir haftadır delilerce manga okuyorum okuduklarımı bidaha okuyorum bi bakıyorum bi elimde çikolata manga okuyorum bi süre sonra elimde dondurma manga okuyorum falan böyle böyle fit vücudumu(!) kaybedicem sanırım...

İşte bi romantiklikler bi bişeyler böyle mangada çocuk kötü bi laf ediyo karşısındaki sanki benmişim gibi mideme bişey oturuyo burnum kızarıyo falan NOLUYOZ YAAA!!!

Hayır aşık falan değilim masamdaki bardak tabaklardan başka bi varlıkla münasebetim de yok neyin kırıklığı burukluğu bu NE İSTİYON TUĞÇE HAYIRDIR???

Uyku düzenime gelelim... Hayır yok öyle bi düzen... O kadar yok ki...
Sabah yatıp akşama doğru uyanıyorum prensesler gibi:) Geçen sene evdekiler laf ediyodu ama bu sene onlarda ümidi kesti, odamın düzenini, uyku saatlerimi, şuanda cips gömüyo oluşumu umursamamaya başladılar ki bence güzel bi gelişme laf çakıyodunuz da noluyodu düzeliyo muydum yüü...Ben halimden memnunum...
https://38.media.tumblr.com/e350dd400d2ca8180aed2c4c88006050/tumblr_mz1cwh6UOT1soa130o1_500.gif

Yazıyı toparlayamıyom bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder