10/21/2014

Zankyou no Terror - OST | YF BLOG TUR

Anime: Zankyou no Terror
Bölüm Sayısı: 11
Yayın Tarihi: 11 Temmuz 2014 - 26 Eylül 2014
Tür: Psikolojik, Gerilim

"Alternatif bir dünyada günümüzde,  Tokyo'da internete video yükleyerek insanları tehdit eden iki terörist... Bilmeceleri çözemezler ise, binlerce insanın hayatından sorumlu olacak dedektifler...

Dünya, bu teröristlerin kim olduğunu merak ederken, yaşamamaları gereken iki çocuk, hayatlarını Dokuz ve On İki isimleriyle sürdürmeye zorlanmışlardır. "Sphinx" ismini verdikleri örgütleriyle, uyuyan insanlığın gözlerini açtırmaya kararlıdırlar."

Resmen unutmuşum blog işlerini bak görüyo musun neyse...
Zankyou no Terror ilk çıktığından beri hep gözüme çarpıyodu ama nedense elim gitmemişti... Böyle sanki kasvetiyle bunaltırmış gibi gelmişti ki öyle de oldu... Zaten psikolojik türde olduğundan sanırım normal bişey. Ama bi sıkılarak bi hof bitse de gitsek diye diye izledim.

Zaten liseli tiplerin böyle ciddi işlere kalkışmalarına tahammülüm yok... bi feleğin çemberinden geçmiş gibi tripler. Gerçi bu çocukların geçmişine değinilince öğrendik ki hakkaten geçmişler...

Böyle yazacak bişeyim bile yok resmen... Burcunun da dediği gibi daha bi üstün zeka işleri daha bi voaaa olmayı bekliyo insan ama yok.

Sonra mesela Lisa'ya tahamül edemedim daha ilk bölümden ya ne ilk bölümü afişteki tipi bile bana bu animede ihtiyaç yok dedirtiyo ama nasıl olduysa anime bizim çocukların hikayesiyken kız önemli oluyo birden.

Zamanında Burcu bi anime için adamın kakası gelmiş final yapmış demişti bu da öyle cinsten bence daha ayrıntılı işlenirdi. Ama son zamanlarda animeleri niyeyse 11-12 bölüme sıkıştırma eğilimi var artık neden bilmem. O yüzden oldu da bittiye getiriliyo...

Mesela Five karakterinin derdi neydi anlamadık illa mangaya mı bakalım...

Bir de Burcu zaten karakter tanıtımında değinmiş ama olsun... KIZIM BU GÜLÜŞE Mİ GÜNEŞ DİYOSUN YA RESMEN ÇILDIRMIŞLIĞINI İÇİNDE TUTUYO BİRAZDAN SİZİ ÖLDÜRÜR...


Neyse mevzuyu kapatıp ek konuma geçiyorum özetle yoklukta izlenir hani pembe sıçan kız animelerinden darlanıp ciddi bişey ararsanız eğer...

Geleyim bu turda bana düşen OST kısmına;

Zankyou no Terror Opening : http://www.youtube.com/watch?v=Bc-hGRqOdOc
Trigger by Yuuki Ozaki (from Galileo Galilei) Bu şarkıya tahammülüm yok ha resmen cd tekliyo hissiyatı benim için...

Zankyou no Terror Ending : http://www.youtube.com/watch?v=AV7QjFdNkUk
Dare ka, Umi wo. (誰か、海を。) by Aimer zamanla unutup köşeye attığım bu kızı tekrar bağrıma bastım resmen... şarkı o kadar huzursuz ki bayıldım kjdhskfhlkjsd hatta ending videosunu da iliştireyim o da huzursuz ona da bayıldım çünkü kdjshkfjdksj...


Onun dışında göze çarpan;

Ay müzikleri o kadar güzel huzursuz ki resmen içinizdeki mutluluğu alıp götürür... Neyse benden bu kadar...








2 yorum:

  1. AHHH ARADIĞIM KELİME CD TEKLİYOMUŞ LAN!!!!!!!! fşdslakdaskdaskdj o kadar tiksindimdi ki.
    bence sen beni seviyon animenin adından çok benim adım geçiyo yazıda ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jhsdfjlhasdhfsdkj benim yazımı da senden başka okuyan yok olm burda satır aralarında nabin bırcı falan yazsam yeri

      Sil