11/03/2014

Tokyo Ghoul - Cosplay | YF BLOG TUR

Anime: Tokyo Ghoul
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 4 Haziran 2014 - 19 Eylül 2014
Tür:  Aksiyon, Gizem, Dram, Doğaüstü, Psikolojik, Korku

" İnsanları yiyerek hayatlarını sürdüren "Ghoulların" yaşadığı Tokyo şehrinde geçen, bir korku hikayesi. Normal bir üniversite öğrencisi olan Kaneki, Rize isimli, kendisi ile aynı okuma alışkanlığı olan bir kız ile tanışır. Fakat bu tanışma, onun bütün hayatını değiştirecektir."

Kendi sezonu içinde bence en iyi animelerden biriydi... Anime izlemeyen arkadaşlarımı bile nasıl Shingeki no Kyojin , Gintama falan izlemeye zorluyorsam Tokyo Ghoul izlemeye de zorladım...

Asla vakit kaybı olarak düşünülmeyecek bir seri bence zaten ya izlemişsinizdir ya da listenizde izlenmeyi bekliyordur o zaman listenizde bu seriye öncelik tanıyın... Ha kan gövdeyi götürüyor mu evet götürüyor ama yine yersiz sansürlerle vahşetin birazcık önüne geçilebilmiş ama bence gerek yok zaten mevzu belli insan yiyen insanlar...

Burda başrol karakterin klişe bir şekilde 2. bölümde güçlenip coşmasını beklemeyin bir ichigo gibi azcık çalışıp bankai açamadı jdhsfkjhsdk çok acılar çekti kendi benliğini falan yitirdi hatta daha openingden gördüğüm anda beklediğim beyaz saçı resmen çektiği acılar ve üzüntülerle elde etti diyebilirim... Aynı şey diğer karakterler için de geçerli burda yenilmez denebilecek kimse yok sanırım.

Şuraya bi trailer koymazsam olmaz bence...


Çizimler müzikler güzel dövüş sahneleri akıcı... Hele hele final bölümündeki sahneleri çok sevdim çiçek tarlası vs...
Biraz güzel sahnelerden dizeyim,



ŞU SAHNELER ÖZELLİKLE MÜKEMMEL!!!!

Neyse konuma geçeyim güzel cosplay örneklerinden azcık bırakıyım buraya zaten fazlasıyla görselli bi yazı oldu,

Tei Mew - Rize Kamishiro ( http://worldcosplay.net/member/lockedbyme )
ICO - Kaneki, Toukahttp://worldcosplay.net/member/41000 )
Tomato Chan - Kaneki, Toukahttp://worldcosplay.net/member/201058 )
Bu Uta zaten karakter olarak Miyavi değil mi ya neden kimseden böyle laflar duymadım NEDEN ORTALIK AYAĞA KALKMIYO !!! 

Neyse örnekleri az tutayım dedim yoksa yazı in in bitmeyecek bi hale gelecekti. Benden bu kadar deyip turu Seiyuu incelemesiyle Selin'e devrediyorum.

3 yorum:

  1. Fayişelik yapıp Tousa Bao'nun fotosunu koymaman!!!!!!!!!!!!!!
    Miyavi diye kaynadı ortalık kaçırmışın gdljfgldkfg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmedim lan çok baktım yani kesin o iyi yapmıştır dedm ama iyi gelmedi ksdjhfkjlhsafdjskj

      Sil
  2. ces cosplayeurs sont vraiment magnifiques, ils ont fait les costumes eux-même? j'ai juste acheté dans une boutique( http://cosplaysky.fr/anime-manga/tokyo-ghoul.html), la qualité est bien mais je sait pas si faire mon propre costume sera mieux.

    YanıtlaSil